sms-marketing

De ce SMS Marketing este profitabil pentru afacerea ta?

SMS-ul a fost intotdeauna cea mai buna metoda de comunicare directa intre client si producator.

Chiar si in aceste zile de social media, datele arata ca SMS marketing este cea mai eficienta metoda in care beneficiaza atat clientul cat si producatorul / compania. Bulk SMS marketing este foarte folosit de catre companii pentru a ajunge direct la consumatori prin SMS.

Iata cateva motive pentru care SMS marketing este si va fi important in urmatorii ani:

SMS Marketing Romania

 

sms-marketing

Direct catre consumator – Oamenii nu pleaca de acasa fara telefoanele lor mobile. Conectarea  unei afaceri cu posibilii consumatori este usor facilitata de acest lucru.

Simplu de utilizat – orice persoana din lume are careva sute de email-uri pe care nu le-a citit, mii de notificari Facebook pe care le-a ignorat dar un mesaj text necitit, reprezinta o raritate. SMS-ul este intotdeauna concis si scurt, ce ajuta la informarea directa a consumatorilor.

Rapid – Proiectarea unui post pentru social media sau planificarea unei campanii de publicitate elaborata necesita mult timp.

Trimiterea sms-urilor catre consumatori scurteaza aceasta perioada de asteptare, asa ca in ceast fel, nu numai ca economisiti timp dar ajunge si direct la client.

Raportare instanta – SMS Marketing poate oferii detalii cu privire la cine, cand a primit mesajul.

In Romania Marketing-ul prin SMS  reprezinta in continuare un sector foarte eficient unde companiile au o buna interactiune cu clientii lor.

notificari sms

Date statistice despre SMS Marketing

Statisticile adunate mai jos demonstreaza popularitatea SMS-ului pentru a imbunatati experienta clientilor, a spori vanzarile si a imbunatati serviciile oferite clientilor.

Folosirea SMS-urilor:

75% (4.5 miliarde) dintre telefoanele mobile sunt activate pentru primirea de SMS-uri
150 miliarde de mesaje au fost trimise numai in UK un 2011 (Ofcom)
96% dintre utilizatorii de smartphone-uri folosesc SMS-ul (Acision)
– Un consumator mediu din UK trimite in jur de 50 de mesaje intr-o saptamana (Ofcom)
– Mesajele text sunt citite in primele 5 secunde de la primire (Frost & Sullivan)
– Timpul mediu de trimitere a unui SMS este de 7 secunde (Simply Cast)
– SMS este mai popular decat apelarea vocala, in special in randul tinerilor cu varsta intre 16 si 24 ani

 

Comparatii:

– SMS-ul este cea mai populara forma de comunicare in UK (Ofcom)
– SMS-ul produce o rata de angajament mai mare de 6 pana la 8 ori decat email-ul (Cellit)
98% dintre mesajele text sunt citite, in comparatie cu 22% la email, 29% la tweet-uri sau 12% la postarile de pe Facebook (Frost & Sullivan 2010)
– Rata medie de click (CTR) a URL-urilor din continutul SMS-urilor este de 19%, comparat cu 4.2% CTR pentru email-uri (TextBoard si Mailchimp)
– O persoana primeste in medie 1.216 email-uri pe luna, in comparatite cu mesajele text care sunt in jur de 178 (Tatango)

Marketing-ul:

80% dintre cei chestionati au raspuns ca nu au fost targetati niciodata prin SMS de catre brand-ul lor preferat (Hipcricket)
57% dintre consumatori ar fi interesati sa intre intr-un program de loializare prin SMS al unui brand (Hipcricket)
– In campaniile de SMS Marketing clientii au ales optiunea opt-out doar in 5% din cazuri (Slick Text)
70% dintre cetatenii din America ar prefera sa primeasca oferte pe telefonul mobil (Upstream)
– Rata de raspuns la un SMS este de 8 ori mai mare decat in cazul email-ului

 

sms gateway, sms marketing

infographic-sms-marketing

SMS Gateway Api

SMS Gateway DIDACTIC

pentru toate unităţile de învăţământ

Telefonul mobil este cel mai utilizat mijloc de comunicare al zilelor noastre, devenind un real furnizor de informaţii

SMS GATEWAY DIDACTIC  permite o comunicare mai bună între părinți și personalul didactic.  Este foarte important ca părinţii să fie informaţi rapid şi eficient, despre activitatea propriului copil privind activitatea de la şcoală, astfel sms gateway didactic vine in ajutorul şcolilor cu o tehnologie care se bazează pe trimiterea de sms-uri.

Utilizarea SMS Gateway Didactic îi ajută pe părinți să se simtă mai implicați și să poată contribui la îmbunătățirea relațiilor părinte-copil-şcoală.

 

La ce se poate folosi SMS Gateway DIDACTIC?

  1. Notificare Săptămânală/Lunară Absenţe
  2. Notificare Săptămânală/Lunară Note la cele mai importante discipline
  3. Notificare privind şedinţele cu părintii+alte evenimente
  4. Notificare Programarea examenelor – data+locaţie
  5. Notificare privind şedinţele cu profesorii

 

Cum funcţionează serviciul?

SMS Gateway DIDACTIC este un sistem dezvoltat pe o platforma  web şi vine cu un echipament complet atât software cât şi hardware.

Sistemul proiectat de noi este foarte intuitiv si a fost construit pentru un  personal non IT.

Accesul la panoul de comandă(interfaţă web) se face printr-o simplă autentificare, după ce contul dvs. a fost creat astfel încât  puteţi să administraţi toate activităţile dorite.

 

Pot încărca un grup de numere sms?

Puteți încărca cât mai multe grupuri de numere în contul dvs. după cum doriți. Acest lucru înseamnă că puteti să aveti grupe diferite, grupe pe ani și clase. Încărcarea listelor se efectuează  printr-un import a documentelor de tip excel sau csv.

 

Cum pot spune dacă au fost primite mesajele mele?

Pentru fiecare sms pe care îl trimite, un raport de livrare este creat automat. Acest raport listează numerele de telefonie mobilă pe care le-ai trimis la și oferă un rezultat pentru fiecare dintre ele. (Livrate, nelivrată sau în curs).

 

Mai mult de 95% dintre părinți, personal didactic şi elevi au telefon mobil. Acest lucru înseamnă că școlile, liceele, facultăţile  pot ajunge la părinţi şi elevi instantaneu într-un mod eficient al costurilor.

Abordarea SMS economisește timp și bani pentru ambii părinți și conducere.

sms-marketing ieftin

7 motive pentru a folosi SMS Marketing

1. Mesajele text sunt accesibile.

Mesajele text sunt ieftine. Vorbim de un cost de cativa centi/SMS. Poti incepe cu o suma mica, de doar cativa zeci de euro pentru o campanie.

 

2. Mesajul text ajunge instant

Uita de filtrele de SPAM, posturi blocate si vizitatori pe care i-ai ratat. Cand trimiti un SMS, acesta ajunge in cateva secunde la destinatar.

 

3. Rata de citire este foarte mare

Rata de deschidere a SMS-urilor este de 95% in majoritatea cazurilor, comparat cu rata de deschidere a email-ului de doar 25% din cazuri.

 

4. Este la obiect

Un SMS este limitat la 160 de caractere. Asta inseamna ca va trebui sa fii concis si sa spui exact ceea ce vrei sa transmiti pentru a avea o rata mare de raspuns.

 

5. Toata lumea are un telefon mobil si adora sa trimita mesaje

Aproape fiecare persoana detine un telefon mobil. In America s-au trimit 2 trilioane de mesaje in 2010. Daca tu nu trimiti un SMS clientilor tai, fii sigur ca competitorul tau o face. Majoritatea telefoanelor sunt de tip smartphone cu acces la internet. Astfel dintr-un SMS clientii pot ajunge si pe site-ul tau.

 

6. Campaniile text sunt Green

Uita de campaniile pe fluturasi care sfarsesc prin a fi aruncate la gunoi. Un mesaj text este digital, ceea ce inseamna ca e green, campania ta de SMS  Marketing va aduce vanzari si va salva mediul.

 

7. Momentul conteaza

Clientii se asteapta sa primeasca ofertele pe care le vor la momentul potrivit. Gandeste-te bine la momentul in care vrei sa trimiti sms-ul astfel incat sa atingi nevoia clientului. De exemplu, chiar inainte de orele de cumparaturi, in cazul comerciantilor, sau chiar inaintea pranzului, in cazul restaurantelor. Verifica si acuratetea bazei tale de date pentru a putea segmenta lista pe categoriile tale de interes (oras, sex, varsta, etc).

 

Alte ponturi ar fi:
-Trimite mesaje de reamintire a programarilor (ex: cabinete stromatologice, service-uri)
-Trimite cate un tips saptamanal despre oferta ta, total diferit de newsletter, pentru a mentine relatia vie cu clientul
-Trimite mesaje periodice de sarbatori sau de ziua clientilor tai
-Trimite-le clientilor fideli, inaintea celorlalti, instiintari despre campanii si chiar si un cupon prin care sa-i rasplatesti
-Trimite-le instiintari despre evenimentul pe care urmeaza sa-l sustii (evenimente sau conferinte).